dysk twardy 80 Gb co sie mogło stać?

Autor: aneta <aneta_at_ll.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 00:54:44 MET

Pisze ponownie bo w sumie nie dostałem zadnej konkretnej odpowiedzi dlatego
pozwole sobie zadac pytanie po raz drugi.
Co sie dzieje z partycjami kiedy ograniczamy dysk 80 Gb zapelniony danymi na
ograniczenie do 32 GB.Czy dysk wykonuje jakas operacje w wyniku ktorej mozna
utracic dane?Bo na moim przykladzie tak by to wygladalo.Zle załozylem przez
nieuwage zworke i dopiero po 3 restartach zorientowalem sie ze cos mi nie
wykrywa dysku jako master.Po przełozeniu zworki nastapiła rzecz dla mnie
tragiczna w skutkach.A mianowicie nie zobaczylem swojego podzialu dysku 4 Gb
i 70 Gb tylko 35 Gb i 39 Gb i z tego 39 Gb to unllocated.Danych na 35 Gb tez
nie ma.W sumie to pokazuje mi ze cały dysk ma 8000 k. Czy dane zostały
jakims cudem bez ostrzezenia usuniete czy jest inne wytlumaczenie ze nie
widze całosci dysku.Ani na master ani slave ani na ograniczeniu 32 Gb.Po
prostu nie mam danych.
Czy jest ktoś kto mi racjonalnie wytlumaczy co sie stalo i czy te dane sa
fizycznie na dysku czy ich juz nie ma.
Recovery na nie wiele sie zdaje bo jak juz to jakies smieci mi znajduje.

Porosze o rade co z tym fantem poczac bo nie wiem co dalej robic a nie chce
za bardzo ruszac go aby cos nie zamieszac.

Pozdrawiam
Jacek
gg 2002583