Re: Wyjscie SPDIF???

Autor: oizo <oizo{spam}_at_autograf.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 19:18:00 MET

Użytkownik "PesTYcyD" napisał w wiadomości
> Tak sie nie da. Podlacz normalnym wyjsciem na sluchawki.

jak by sie tak dało to bym tak dawno juz zrobił lecz jest mały problem.
Mam głosniki 5.1 wiec do wiezy musiał bym puscic sygnał np. z przednich
głosnikow a wtedy nie ma tam wcale basow :(:(:( i dzwiek jest do bani !!!

Wpadłem jeszcze na pomysł ze:
na płycie mam cos takiego jak piny do podłaczenia "Front Audio" , to jest
chyba na słuchawki i mikrofon i wydaje mi sie ze na tym sa jeszcze chyba
wszystkie kanały razem i jest bass!!!

Jak myslicie - mam racje czy myle sie ???