Re: dysk twardy 80 Gb co sie mogło stać?

Autor: MK <_at____http://tiny.pl/p8___>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 21:53:59 MET

> Dziekuje wszystkim za podpowiedzi ale nadal nie ma konstruktywnej
odpowiedzi
> fachowca ktory jednoznacznie orientuje co sie dzieje po takim ograniczeniu
> dysku do 32 GB.Co do wolnego dysku to posiadam takowy jak mozna bylo sie
> zorientowac po opisie problemu ale nie bardzo wiem co dalej poczac jesli
> system nie widzi
> partycji tylko jakies swoje 8000k.

U mnie sie nic nie stalo. System sie po prostu nie odpalil z hdd.

> Nadal licze ze ktos zorientowany sie wypowie bo nie mam za bardzo ochoty
> placic za cos co moze doprowadzic do jeszcze gorszych efektów lub jesli
> nawet do jakis niebotycznych kosztów.Po prostu chce wiedziec co mozna
> poradzic aby te dane zobaczyc.Wychodzi na to ze latwiej z formatowanego
> dysku odzyskac niz z takiego
> przycietego zworką do 32 GB.

Aby te dane zobaczyc trzebe dane odzyskac za pomoca specjalnego
oprogramowania, ktorych producenci maja swoje strony internetowe. Wczesniej
jednak polecam zrzucenie zalego obrazu dysku na inny sprawny hdd (dobrze
miec dokladnie taki sam drugi dysk). Takze istnieja programy do takich
zadan. Po tym mozna bezpiecznie zajac sie odzyskiwaniem.
Obydwa programy moga nie byc latwe w obsludze dla przecietnego uzytkownika
komputera, wiec naprawde proponuje zaniesc dysk do fachowca. Ale zawsze
mozna bawic sie na wlasna odpowiedzialnosc. Jezeli chcesz tak zrobic, to
prosze zaczac od literatury zdobytej w internecie.

--
Miłosz
email: http://tiny.pl/p8