Re: Notebook kupowany w USa

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 23:41:46 MET

Proces KaNo <fluor.WYTNIJ@gazeta.pl> zwrócił błąd:

> Uzywam wlasnie takiego ekranu 15" z rozdzielczoscia 1600x1400 i fontami
> przeskalowanymi do 120 dpi. Bywaja klopoty z niektorymi stronami WWW, ale
> wynagradzaja to wlasnie male piksele. Ekran jest juz bliski wydrukowi na
> kartce papieru, trudno dojrzec pojedyncze piksele. Jezeli dodamy do tego
> bardzo wysoki kontrast i szeroki kat widzenia (180 stopni) w FlexView, to
> komfort pracy z takim laptopem jest bardzo duzy, nawet z moja wada wzroku.

O ile wiem to FlexView różni się dość znacznie jeśli chodzi o kąty w
pionie i poziomie. Ale poza tym to całkiem ładne displaye. Akurat dla
mnie to takie rozdzielczości w tej wielkości bliskie są ideału, wiem
jednak, że stosunkowo niewiele osób sobie z tym radzi. Być może
problemem jest właśnie konfiguracja desktopu w systemie, he he... ;-)

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila - Jabber - saikokila@chrome.pl - GG - 4088862
Tyrone: I don't want that dog dribbling on my seats.