Re: Notebook kupowany w USa

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 20:45:25 MET

Saiko Kila <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał(a):

> Proces KaNo <fluor.WYTNIJ@gazeta.pl> zwrócił błąd:

> Owszem, po prostu zaintrygowała mnie tak duża rozdzielczość przy tej
> wielkości. Ja sam używam czasem 1400x1050 przy 15" i sobie chwalę, ale
> dla wielu ludzi to za dużo. Ekran z jeszcze mniejszymi pikselami może
> się nie spotkać z dobrym przyjęciem większej liczby osób i po prostu
> warto zwrócić na to uwagę. Przykładem kiedy może to być dokuczliwe są
> niektóre słabo skalowalne strony WWW czy programy.

Uzywam wlasnie takiego ekranu 15" z rozdzielczoscia 1600x1400 i fontami
przeskalowanymi do 120 dpi. Bywaja klopoty z niektorymi stronami WWW, ale
wynagradzaja to wlasnie male piksele. Ekran jest juz bliski wydrukowi na
kartce papieru, trudno dojrzec pojedyncze piksele. Jezeli dodamy do tego
bardzo wysoki kontrast i szeroki kat widzenia (180 stopni) w FlexView, to
komfort pracy z takim laptopem jest bardzo duzy, nawet z moja wada wzroku.
Pozdrowienia.