Re: UPS - jaki ?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 23:41:39 MET

wto, 18 sty 2005 o 22:19 GMT, JackEK napisał(a):

> myslalem o czyms takim, ale cena troche mnie przeraza
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13871
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=1776

pisales ze chcesz podtrzymac tylko na chwilowe zaniki pradu, po co ladowac
w to tyle kasy? jak mozesz miec to samo za 2x taniej? zreszta conajmniej po
danych "katalogowych" active power ma lepsze parametry, czas podtrzymania
moj ma 7-20 minut, czyli moj czas 14 minut jest ok, w polowie, czyli w
przypadku Evera z pierwszego linka musialbym liczyc czas podtrzymania 8-9
minut? za prawie 3 razy wiecej kasy?

> Musze poczytac o tym active power - cene ma zachecajaca. Mozna wiedziec
> gdzie to kupiles ?

action

> PS: Co to jest zimny start, AVR i system CDS ( Clear Digital Sinus) - ma to
> ten Ever z pierwszego linku ?

http://www.activepower.pl/pages/?f=4&p=9&pn=1

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][            Linux is obsolete              ]
[       Ekg: #3781111            ][            (Andrew Tanenbaum)             ]