Re: LCD do pracy [OT]

Autor: yoyek <yoyek_at_usunto.irc.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 11:21:01 MET

On Mon, 17 Jan 2005 14:06:42 +0100, Tomasz Jurgielewicz wrote:

> Witam
>
> Nec 1701 to już nie produkowany model od sierpnia 2004r. Nie ma obecnie
> bezpośredniego następcy. Konstrukcyjnie był bardziej zbliżony do flagowej
> 17-tki Multisync 1760NX. Główne cechy wyróżniające to rzeczywiste 8-bitowe
> sterowanie kolorem na kanał, odzierciedlenie przestrzeni barwnej sRGB, do
> listopada 2003 roku montowano nawet te same wyświetlacze (Auoptronics 16ms)
> w 1701 i 1760NX. Z obecnym 72VM nie ma wiele wspólnego. 1701 jest to
> produkt o klasę lepszy. Jako następcę 1701 sugeruje się model 1770NX.

> [...]

Dziekuje serdecznie za wyczerpujaca odpowiedz.
Mnie osobiscie na szczescie udalo sie w grudniu kupic 1701, ale mialem
troche obawy po tym jak ktorys ze sprzedawcow powiedzial mi, ze zostal on
zastapiony przez 72VM, czy oby nie lepiej bylo kupic "nastepce".
Ale na szczescie Pan rozwial moje watpliwosci.

--
pozdrawiam
yoyek