Re: Cooler i Prescott

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 11:22:06 MET

Mumin* wrote:
> Zastanawiałem się jeszcze nad freezonami pentagrama, które są niby
> ciche, ale okazuje się, że większość z nich tryb silent ma pomiędzy
> 19-22 dB a głośny powyżej. Dlatego, to czy 21 to dużo to nie jestem pewien.
teoretycznie ponizej 20dB nie powinienes slyszec go ale praktycznie to
jest roznie. Ja kiedys tez napalilem sie na arctica ale wyczytalem ze
przy prescotach to chodzi on na max i procesor sie grzeje wiec ty tez
lepiej sobie odpusc go :-)
Ja widzialem chyba wszystkie testy coolerow i doszedlem do wniosku ze
jesli chcesz miec cisze i do tego wydajny wentylator w rozsadnej cenie
to tylko Zalman CNPS7000B-Cu lub wersja AlCu. Ten AlCu mozna kupic juz
za 139PLN

--
Maciek M.