SCSI

Autor: _*skasuj_to*_ <bartgras(_*skasuj_to*_)_at_tlen.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 20:52:50 MET

Mam pytanie dotyczące SCSI
Powiedzmy że chcę sobie takie cudo kupić do zwykłego PC.
Czy do tego typu dysku będę potrzebował dodatkowego
chłodzenia? A jeśli tak to czy dało by coś gdybym
umieściłbym go na zewnątrz obudowy?

Jeśli będzie to SCSI to potrzebny mi będzie
też dobry kontroler, bo nie mam na płycie :)
Patrzyłem np. na allegro, ale tam najwięcej
są z 40MB/s. Po co one w ogóle są???
Do CDROMów chyba tylko i streamerów, bo chyba nikt
dysków nie podłącza do tego. A może się mylę ?

No i czy w ogóle warto? Jeśli używam systemu w ten
sposób że często odpalam dużo programów, robię
dużo rzeczy na raz i dużo instaluję/odinstalowywuję.
Ale jest to zwykły PC, żaden serwer.

Bartek