Jak odczepic radiator w ATI Radeon Sapphire 9100

Autor: WS <stratoss_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 20:43:59 MET

Witam ,

strasznie glosno zaczal mi chodzic wentylator w Sapphire Radeon 9100.
Postanowilem go nasmarowac a docelowo kupic nowy. Odkrecilem wentylator
od radiatora, nasmarowalem , i postanowilem , ze kupie nowy. No i mam
problem , bo jak kupie nowy to nie bardzo mam pomysl jak odczepic
radiator od karty. Na pewno nie jest przykrecony , a nie chcialem za
mocno szarpac zeby nie wyszarpac jakichs lutow. Czy on jest jakos
przyklejony i jest jakis sposob na odczepienie go ?

I druga sprawa - jakbym chcial kupic sam wentylator , to czym sie
sugerowac , symbolem? W sklepie bylem i mi powiedziano , ze bedzie
ciezko. Po odkreceniu wentylatora wentylator jest okragly ( a nie
kwadratowy jak w przypadku np. wentylatora przy kieszeni) , wiec tym
bardziej nie bardzo wiem jakiego wentylatora szukac. Chyba , ze jakiegos
z radiatorem , ale tu z kolei nie wiem jak odkrecic (odczepic) radiator.
Prosze o jakies wskazowki.

Pozdrawiam
WS