jaki procesor w notebook'u

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 16:01:38 MET

szukam i szukam jakis testow ale nie znalazlem nic szczegolnego

powiem tyle bede korzystal przede wszystkim z photoshopa
i to kilkadziesiat godzin miesiecznie w pracy w kilku MB plikami w
ilosci kilkuset na raz - chodzi mi o przetwarzanie wsadowe.

a oprocz tego net, word, moze filmik jakis i gierka bardzo czasami:)
dodam ze nie do konca zalezy mi na szczegolnej zywotnosci baterii
bo raczej bede wpiety do pradu
Wi Fi tez mi raczej nie potrzebne

a moja kategoria cenowa ( mozliwosci ) to do 4000 zl a w tej cenie
mozna dorwac juz jakies HP Acery i pare innych

prosze o pomoc jaki procesor wybrac bo obecnie mecze sie na stacjonarnym
celeronie 667 i 256 ramu - takze przeskok bedzie dla mnie i tak olbrzymi
pozdr