Re: jaki procesor w notebook'u

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 18:28:59 MET

http://www.notebookreview.com/

> powiem tyle bede korzystal przede wszystkim z photoshopa
> i to kilkadziesiat godzin miesiecznie w pracy w kilku MB plikami w
> ilosci kilkuset na raz - chodzi mi o przetwarzanie wsadowe.

P4 HT, AMD 64 + 1GB Ram + dysk minimum 5400rpm. Zwroc uwage na dysk,
poniewaz wiele firm montuje znacznie tansze i przez to wolniejsze dyski.
Stad nizsza cena o te wlasnie kilkaset zlotych.

> a oprocz tego net, word, moze filmik jakis i gierka bardzo czasami:)
> dodam ze nie do konca zalezy mi na szczegolnej zywotnosci baterii
> bo raczej bede wpiety do pradu
> Wi Fi tez mi raczej nie potrzebne

Czyli szukasz po prostu tzw. "desktop replacement'a" :) W takim wypadku
zdecydowanie P4 HT lub A64. Pewnie dostane "zjebke" + mase linkow do
tabel z wynikami testow, ale ... empirycznie sprawdzone, Pentium M nieco
ssie w tzw. multimediach i grafice.

> prosze o pomoc jaki procesor wybrac bo obecnie mecze sie na stacjonarnym
> celeronie 667 i 256 ramu - takze przeskok bedzie dla mnie i tak olbrzymi

Oj bedzie bededzie. Ja sie przesiadlem z Celerona 1,2 na p4 3 ghz ht i
roznica jest bardzo widoczna.
Aha... minus wyboru klasycznego procesora jest jeden: przy wiekszych
obliczeniach budzi sie wentylacja. Ale to i w Pentium M by mialo miejsce.

Pozdrawiam.