Re: jaki procesor w notebook'u

Autor: SotY <soty_at_pf.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 05:45:25 MET

aladin07 wrote:
> szukam i szukam jakis testow ale nie znalazlem nic szczegolnego
>
> powiem tyle bede korzystal przede wszystkim z photoshopa
> i to kilkadziesiat godzin miesiecznie w pracy w kilku MB plikami w
> ilosci kilkuset na raz - chodzi mi o przetwarzanie wsadowe.
<cut>

Najtaniej kupisz laptopa w usa ale problem taki, ze musialbys miec kogos
znajomego kto Ci to kupi i wysle (kupno samemu w jakims sklepie
internetowym raczej nie wchodzi w gre bo na 99% dojdzie clo).
Przykladowo laptopa Dell z prockiem P4 3.06 GHz (HT bardzo przydatne w
pracy z duza liczba plikow graficznych rownoczesnie), 512 MB ram, dysk
40GB 5400 rpm 8 MB cache, 15 cali wyswietlacz (1280x1024), 24x cd-rw/dvd
combo, GeForce FX5200 Go 32 MB, wi-fi, lan, modem kupisz za 1150$ co
przy obecnym kursie da jakies 3600 zl i zostaje Ci akurat jakies 130$ na
oplate za przesylke kasy do usa i wysylke laptopa do Polski. Mysle, ze
gra warta swieczki.

--
SotY