Re: Pytanie odnośnie biosu Abit NF7-S v. 2.0..

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:58:17 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:1trdg6c7c0ckv$.126g6w45qyegm.dlg@40tude.net...

> Tylko na procesorze! CPU-FAN
> CPU to procesor - Central Processing Unit - procesor jak ta lala

Oznaczenie faktycznie, ale na niektórych płytach obejmuje to NB. I nie
ważne że nazwa nawiązuje do CPU :-) No chyba że akurat tylko w tym BIOSie z
którym miałem do czynienia jest ten błąd - miałem kiedyś komputer do
naprawy z wymienionym chłodzeniem NB na pasywne i za Chiny ludowe nie
chciał wstać......

Sekator.