Re: Nagrywarka DVD a sprzęt

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 20:38:34 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:csef3c$guv$1@inews.gazeta.pl...
> Mam dość "starodawną" ale wydaje mi się, że wciąż niezłą (przynajmniej jak
> dla moich potrzeb) konfigurację kompa - klasyczny Abit BH6 BX 1.1, Celeron
> 800@1200MHz, 256MB SDRAM (150MHz), Maxtor 40GB 5400obr/min, TEAC W54E
> (32/4/4) i zastanawiam się nad zakupem nagrywarki DVD Liteon 1653S...
> Czy do wykorzystania w pełni oferowanych przez nią prędkości nagrywania
> starczy wspomniany wyżej sprzęt?
>
> Co do samej nagrywarki - czytałem raczej dość pochlebne opinie... czy ktoś
> ma coś przeciwko temu sprzętowi? Jak sobie radzi z wypalaniem zwykłych CDR
> [...]

Krążą opinie, że napęd jest wybredny co do płyt, ma problemy z DVD -R,
napędy są dość awaryjne.
Są i plusy - dobra korekcja błędów, kopiowanie zabezpieczeń,duża ilośc
biosów firmowych i zmodyfikowanych, możliwośc sprawdzania błędów programem
KProbe.
Jednak rozważyłbym zakup Toshiby 5372, Pionnera 108, BENQ 1620, NEC 3520.

Pozdrawiam

Jacek