Re: slot 1 -> s370

Autor: Luc <Luc_at_becznica.org>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 20:41:34 MET

Użytkownik "Adam Piotrowski" <frigo@autograf.pl> napisał...

> Co do RAMu to ile masz? Zdaje się, że kości 256MB muszą być
> przeznaczone szczególnie do płyt na BX?

Zgadza się, ta kwestia często się pojawia na pl.comp.pecet, powinna
być zbudowana ze scalaków 16Mx8, z moich doświadczeń wynika też, że
jeśli w grę wchodzą dwa moduły, to najlepiej by było, żeby obydwa były
np. dwustronne, ale nie jest to reguła i zależy też od płyty.
Ja mam obecnie od kilku miesięcy 512MB (2 x po 256 dwustronne), PC133
pracujące na FSB 133 i, IMHO, bardziej się opłaca dorzucić pamięć z
256 na 512, niż wydawać podobną kwotę na trochę lepszy CPU (w
przypadku naszych płyt).
Swoją drogą sam się zastanawiałem (mając Cel800@1067) czy nie wymienić
na najszybszy CPU jaki mogę wrzucić na moją płytę, ale porównując
różne testy na www, a także wyniki testów wydajnościowych w Sandrze
(wg których mój system okazał się szybszy niż oparty na PIII 1GHz :))
doszedłem do wniosku, że nie ma to sensu.

Przy okazji, jako że też jesteś użytkownikiem AOpen AX6BC mam do
Ciebie pytanie, czy znalazłeś jakiś sposób na prawidłowe działanie
hibernacji pod WinXP?

Luc