Re: HP DJ5150 - problem z drukowaniem

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 20:33:41 MET

Masz podobne objawy jakie ja mialem se swoja HP DeskJet 5150. U mnie problem
wynikal tylko z mojej winy. Podczas napelnania zuzytego pojemnika z tuszem
przed odszaczaniem niechcacy wbilem igle w glowice kardridza, tak ze
powstala w niej dziura, przez ktora tusz wyciekal do wnetrza drukarki.
Musialem niestety kupic zamiennik - koszt niewielki w porownaniu z
oryginalem.

Sprawdz u siebie czy nie masz podobnych problemow.

Druga ewentualnosc: moze poprzedniego atramentu nie oprozniles do konca i
moze zasechl w dyszach

Na obecna chwile nic innego mi do glowy nie przychodzi.
pozdr.
Paweł