Nagrywarka DVD a sprzęt

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 20:24:32 MET

Mam dość "starodawną" ale wydaje mi się, że wciąż niezłą (przynajmniej jak
dla moich potrzeb) konfigurację kompa - klasyczny Abit BH6 BX 1.1, Celeron
800@1200MHz, 256MB SDRAM (150MHz), Maxtor 40GB 5400obr/min, TEAC W54E
(32/4/4) i zastanawiam się nad zakupem nagrywarki DVD Liteon 1653S...
Czy do wykorzystania w pełni oferowanych przez nią prędkości nagrywania
starczy wspomniany wyżej sprzęt?

Co do samej nagrywarki - czytałem raczej dość pochlebne opinie... czy ktoś
ma coś przeciwko temu sprzętowi? Jak sobie radzi z wypalaniem zwykłych CDR i
CDRW?