HP DJ5150 - problem z drukowaniem

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 19:53:56 MET

Witam,

mam problem z drukarką HP DJ5150. Otóż sprawa jest taka, że ok. tydzień -
dwa tygodnie temu skończył mi się (po raz drugi) tusz czarny. Jako że mam
napełniacz, napełniłem znów tusz, wydrukowałem co miałem do wydrukowania (2
strony), jakość była OK. Wczoraj musiałem wydrukować notatki z polskiego -
tak Pi * drzwi 30 stron. No i jest problem - pierwsze kilka stron OK, a
później tekst zaczyna się rozmazywać po bokach, drukuje coraz bladziej itp.
Wyczyściłem głowicę chusteczką higieniczną, wywołałem czyszczenie głowic ze
sterownika - wszystko na nic. Dodam, że gdy chwilę odczekam (jakieś 15
minut) to jakość powraca do stanu wyjściowego (tzn. najpierw OK, później
rozmazywanie).

Moje pytanie jest takie: co zrobić by znowu drukowało dobrze? Czy
zanurzenie w ciepłej wodzie pomoże? Czy też muszę kupić już nowy pojemnik,
a stary wyrzucić? Szkoda trochę tego tuszu... Aha - wydrukowałem na tym
pojemniku ok. 900 stron (pojemnik od nowości).

Pozdrawiam

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +512 MB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |