Re: Durna pytanie o zasilanie

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 19:51:13 MET

> Zobacz co może chodzić na zasilaczu 300W:
> http://www.pclab.pl/art9714.html
> http://www.pclab.pl/art10058.html
> A ten P4 3.2GHz pobiera 82W, więc tylko troszkę mniej niż Twój CPU.
Artykuły interesujące, czytałem również recenzje. Dzięki, jest to jakieś
porównanie.

> To sobie policz ze wzoru:
> P = Pn x (Fp/Fn) x (Vp/Vn)^2
> p-po podkręceniu, n-nominalna
Wzór mi znany, dzięki za przypomnienie. Przeliczę i przemyślę sprawę.

> w dalszym ciągu uważam, że ten zasilacz Ci wystarczy.
Pytanie na razie teoretyczne, na taki krok jeszcze się nie zdecydowałem.
Dzięki za zaaganżowanie, ale chciałbym również wrócić do tematu wątku.
    Pozdrawiam
        Darek