Re: slot 1 -> s370

Autor: Adam Piotrowski <frigo_at_autograf.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 12:56:10 MET

On Fri, 14 Jan 2005 18:31:57 +0100, Luc <Luc@becznica.org> wrote:

> e, że nie śpieszę się z wymianą na nową, bardzo stabilna (i440BX), zero
> problemów, ale pewnie Ciebie nie muszę o tym przekonyw

Dzięki wielkie za posta, chodziło mi właśnie o opinie posiadaczy.
Chyba zdecyduję się na dołożenie ramu, a potem, jak pbraknie to wsadzę P3
800 na Slot-1 żeby nie mieszać przejściówkami (bo moja seria nie jesto
polecana do przeróbek).
Co do RAMu to ile masz? Zdaje się, że kości 256MB muszą być przeznaczone
szczególnie do płyt na BX?

--
Adam
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/