Re: jak podłączyć matryce od laptopa do zwykłej karty graficznej?

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 12:55:49 MET

GeorgeY2K napisał(a):

> odbiornik mam i girdera też i to byłoby jakies rozwiązanie nawet jesli
> uzywac skrootoow na klawiszach ale nadal pozostaje problem konfiguracji
> programu do danego instrumentu i fajnie by tez było widziec amlidute tego co
No to zdecyduj sie co ci trzeba? play i pause czy jednak troche wiecej...
> nagrałem. Moze rozkręce swojego starego laptopa i zobacze co w nim jest w
> srodku. W koncu musi jakoś wyswietlać
powiem tak: zazwyczaj sie nie da podlaczyc matrycki laptokowej do kompa
duzego.
ale widzialem kiedys jak gostek na jakiejs holenderskiej stronce podpial
matrycke z laptoka do kompa przez karte ze zlaczem vesa connector czasem
tez zwanym feature connector. Generalnie to jest z tym troche dlubania a
jak czytam to ty nie masz duzego doswiadczenia. Wiec jesli masz malo
kasy to daj se spokoj. a jak masz duzo to sie ucz na bledach:)

> kurde. studiooje informatyke ale co to jest pda i vnc to jush nie wiem
o to wstyd
ale sadze ze najbardziej przenosne bylo by pda z vnc po jakims BT (teraz
to bedziesz miec zgryz:P )

--
Lukasz Sczygiel