Re: slot 1 -> s370

Autor: Luc <Luc_at_becznica.org>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 18:31:57 MET

Użytkownik "Adam Piotrowski" <frigo@autograf.pl> napisał...

> Mam płytę Aopen AX6BC a w niej Pentium 3 500MHz na Slot 1.
> Uznałem że nadszedł czas modernizacji i zastanawiam się nad
> wsadzeniem tam przejściówki na pga (s370?) i w nią PIII 700MHz lub
> więcej.
> Pytanie mam takie:
> na co zwrócić uwagę przy kupnie przejściówki i procka?

Mam od ponad 5 lat tą samą płytę i powiem szczerze, że nie śpieszę się
z wymianą na nową, bardzo stabilna (i440BX), zero problemów, ale
pewnie Ciebie nie muszę o tym przekonywać ;)

> jaki najszybszy proc mogę tam wstawić? (kiedyś wyczytałem, że płyta
> obsługuje tylko do 800MHz, ale nie mogę tego teraz zweryfikować)

Sam szukałem takiej informacji nie dalej jak kilka m-cy temu. Z tego
co udało mi się znaleźć, to bez problemu chodzi z PIII 900MHz na
przejściówce FCPGA.
Sam mam taką przejściówkę (jakiś noname) ze zworkami (można wszystko
ustawić na auto, wybiera się też m.in. CPU (Intel, Cyrix), a w niej od
3 lat Celerona 800MHz podkręconego na 1067MHz (FSB 133).

Luc