Re: Sata czy ATA?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 13:50:48 MET

Użytkownik "EP" <jlcvreqnynć@mnfenav.fcnzreml> napisał w wiadomości
news:cs8ej1$q74$1@korweta.task.gda.pl
> Michal Kawecki natrzepał(a):

> Dyski 3,5" nie są przeznaczone do przenoszenia. Do tego są dyski 2,5"

Są gdzieś takie _oficjalne_ zalecenia, czy tylko tak sobie to sam
wymyśliłeś?

> znacznie odporniejsze na wstrząsy. Po za tym mogę ci kabel sata +
> zasilanie dać za darmo jak nie masz. A po trzecie w sata na jeden

Nie potrzebuję od Ciebie nic.
Skąd ten agresywny ton u Ciebie?

> kanał masz jeden dysk co jest lepszym rozwiązaniem niż dwa dyski na

Bzdura totalna. Nie wspominając o tym, że potrzeby przeciętnego
użytkownika PC nie ograniczają się do _dwóch _ napędów. Faktycznie, jak
to w starym dowcipie mówili, SATA "to istotny krok naprzód"... ;-)

> jednym kanale. Każda płyta obecnie ma sata, a kontrolery ide to

Nie każda.

> staroć i po mału zanikają. Dla samego kabelka zamiast szerokiej taśmy
> warto dołożyć 10zł. Zresztą najwydajniejszych dysków nikt nie
> produkuje na IDE.

Oczywiście, że nie. W SATA także nie. Takie dyski są dostępne wyłącznie
w standardzie SCSI.

P.S. Czy Ty czasem nie pracujesz w marketingu? ;->

/odpowiadając zmień px na pl/