Re: Sata czy ATA?

Autor: EP <jlcvreqnynć_at_mnfenav.fcnzreml>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 14:10:34 MET

Michal Kawecki natrzepał(a):

> Są gdzieś takie _oficjalne_ zalecenia, czy tylko tak sobie to sam
> wymyśliłeś?

Każdy kto miał styk z problematyką dysków twardych to samo ci powie. Jeśli
ty nie wiesz takiej oczywistej rzeczy to ja się dziwię że komputer umiałeś
włączyć.

> Nie potrzebuję od Ciebie nic.
> Skąd ten agresywny ton u Ciebie?

Mówisz o czymś o czym nie masz pojęcia, przez ciebie ktoś może nie dokonać
właściwego wyboru a co za tym idzie utopić pieniądze.

> Bzdura totalna.

Sam jesteś bzdura. Nie masz pojęcia o dyskach twardych.

> Oczywiście, że nie. W SATA także nie. Takie dyski są dostępne wyłącznie
> w standardzie SCSI.

Obudź się. Ten wątek nie tyczy się dysków SCSI.