Re: komp i cz-bialy monitor

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 13:58:22 MET

> Oczywiście, ale jeśli autor wątku nie ma dostępu do innego monitora, a
> jego 14-tka nie obsuguje 800x600, to z wymuszeniem 640x480 może być
> problem...

Bodajże CTRL w czasie uruchamiania i wybierasz tryb awaryjny, ktory odpala
się w 640x480./ zmieniasz rozdzielczość i po kłopocie. Inna sprawa, że z
wszystkimi wodotryskami to na tej rozdzielczości ledwo się XP na ekranie
mieści. dawno nie musiałem tego robić wiec nie daje głowy sobie uciać.
Pozdrówka.