Re: Sata czy ATA?

Autor: Dafi <axau_at_op.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 12:16:13 MET

Użytkownik "Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opskk7bfaudbntwf@cev124.neoplus.adsl.tpnet.pl...
> Witam!!!
> Jutro ide kupic nowy dysk.Bo moje 4,3GB to na dzisiejsze czasy troszke
> malo. :)
> Powiedzcie co mam kupić.Nie chodzi mi o firme (kupie WD) tylko o to czy
> ATA133 czy SATA??

Ja kupowalem SATA
Z racj tego ze za kilka lat jak bede zmienial komputer okaze sie pewnie ze
plyty glowne nie maja juz IDE, albo maja tylko jedno (i podepne kieszen i
DVDRW i juz nie bedzie wolnego).
IMHO trzeba brac nowsze, kompatybilniejsze przyszlosciowo, tymbardziej ze
roznica w cenie prawie zadna, a awaryjnosc wieksza SATA jest chyba
nieuzasadniona.
Ja bralem Samsunga 160. Na razie spisuje sie dobrze i cichutko.

Dafi