Sata czy ATA?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 10:58:17 MET

Witam!!!
Jutro ide kupic nowy dysk.Bo moje 4,3GB to na dzisiejsze czasy troszke
malo. :)
Powiedzcie co mam kupić.Nie chodzi mi o firme (kupie WD) tylko o to czy
ATA133 czy SATA??Czytalem w archiwum, ale dalej nie wiem.Wady SATA to
stosunkowo duza awaryjność w porownaniu do ATA, ale za to mniej kabli w
obudowie i predkość.Czy az tak odczuwalna?Nie mam styczności z takimi
dyskami i nie wiem jak to teraz jest.Aktualnie mam ATA33. :)
Z gory dzieki

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)