Re: jak podłączyć matryce od laptopa do zwykłej karty graficznej?

Autor: GeorgeY2K <georgey2k_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 12:22:11 MET

> Daj sobie spokój, nie da się. Chyba, że zlecisz komuś zaprojektowanie i
> wykonanie odpowiedniego konwertera, ale wówczas taniej będzie kupić
> porządny monitor LCD do PC...

fuck niedobrze. Potrzebuje często przenosić komputer który służy mi do
nagrywania dzwieku i fajnie by było nie tachać tego wszystkiego za każdym
razem. Gdzieś kiedyś widziałem opis jak podłączyć wyświetlacz
ciekłokrystaliczny do zwyklego pc. Sam wyswietlacz był bardzo mały ale ja
nie potrzebuje dużego żeby klikać w "play" "record" i "stop" :]