Re: Sata czy ATA?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 11:07:14 MET

Użytkownik "Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opskk7bfaudbntwf@cev124.neoplus.adsl.tpnet.pl...

> Powiedzcie co mam kupić.Nie chodzi mi o firme (kupie WD) tylko o to
> czy ATA133 czy SATA??Czytalem w archiwum, ale dalej nie wiem.Wady
> SATA to stosunkowo duza awaryjność w porownaniu do ATA, ale za to
> mniej kabli w obudowie i predkość.Czy az tak odczuwalna?Nie mam
> styczności z takimi dyskami i nie wiem jak to teraz jest.Aktualnie
> mam ATA33. :)

Prędkość obecnych dysków jest taka sama jak dysków ATA (oczywiście jeśli
to ten sam typ). Kup tańszy, ale dla mnie miały znaczenie te kabelki i
kupiłem SATA. A awaryjność jest taka sama, bo co najczęściej się
uszkadza? Oczywiście nośnik magnetyczny, a dyski różnią się głównie
elektroniką, nalepkami i może obudową.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl