nieprodukowana p³yta w serwisie

Autor: Witiia <witiia_kasuj_bo_spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 22:16:09 MET
Message-ID: <cs6odb$s1$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Witam

Dziewczynie pad³a p³yta na gwarancji AsRock k7vm4.
P³yta zosta³a wys³ana przez sklep do serwisu. Zastanawiam siê, jak mog±
t± sprawê rozwi±zaæ.
Za³ó¿my, ¿e p³yty nie da siê naprawiæ. Ten model nie jest ju¿
produkowany. Czy sklep mo¿e daæ nam w zamian inny nowszy model p³yty,
który kosztuje mniej ni¿ my zap³acili¶my (ok. 260z³)?
Najdro¿sz± p³yt± miniATX AsRocka jest p³yta k7vm2 za ok. 180z³. Przy
zakupie specjalnie dop³acili¶my do lepszego modelu k7vm4 - chyba nie
mog± daæ nam teraz modelu, który by³ tañszy w momencie zakupu od naszej
p³yty? Poza tym model k7vm4 ma lepszy d¼wiêk, lepsz± grafikê.
Dodatkowo model, który by mi odpowiada³ pod wzglêdem technicznym to
K7S41 - jest za 170z³ - czyli prawie 100z³ mniej ni¿ nasza kupiona ponad
rok temu p³yta.
Jak to siê ma do praw konsumenta? Porad¼cie, bo chcia³bym byæ
przygotowany do rozmowy :)

-- 
[ Witiia ]
[ NF7 rev.2 ][ 2500+ ][ QC-80 Alcu ][ 2x256 GoodRam ]
[ MSI FX5600 Ultra II ][ Samsungi 60 5400 & 80 7200 ]
[ LiteOn  832S ][ Enlight HPC-300-202 ][ Nec FE700+ ]
Received on Thu Jan 13 22:20:22 2005

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Jan 2005 - 22:51:22 MET