Re: jaka plyta do P4 3,0E

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 22:17:50 MET

"JackEK" <sdwd@pol.esp> w news:cs6lu8$mde$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Glupoty piszesz. SiS655 i VIA KT880 to bardzo dobre chipsety.

Tak ? To twierdzisz że po tylu latach VIA zrobiła dobry chipset
który nie obciąża CPU podczas korzystania z HDD i wolno nie kopiuje
danych z partycji na partycję tego samego HDD ? :D

A chyba wiesz, że przy obróbce video HDD będzie ciągle pracował ?
U mnie obciążenie CPU to 2%, a na VIA jest w granicy 15% (czasem więcej)
a to jest spora różnica !

> Ja mam sisa, kolega ma via i naprawde nie ma sie na co uskarzac (ani on ani
> ja).

Jakie masz obciążenie CPU podczas korzystania z HDD ?
Testowałeś to w HDTach ?

> Zanim cos napiszesz prosze poprzyj to sensownymi argumentami.

Poparłem powyżej.

> SiS 655 naprawde
> nic nie ustepuje i865, jest szybki, wydajny i bardzo stabilny.

Właśnie widzę ...
http://www.firingsquad.com/print_article.asp?current_section=Features&fs_article_id=1223
Słaby transfer "Memory Bandwidth", prawie we wszystkich testach
i875 jest lepszy od SIS 655 ...

> Widac
> opierasz sie na przesadach. Obecny SiS nie ma nic wspolnego z tym
> dawniejszym.

Dawniej to dopiero kaszana była, a teraz pomimo iż lepszy,
nie dorównuje chipsetom Intela.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000