Re: nieprodukowana płyta w serwisie

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 22:44:41 MET
Message-ID: <1gr9ot4wgeoqs.3hcmd19gtocc.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Thu, 13 Jan 2005 22:16:09 +0100, Witiia napisał(a):

> Jak to się ma do praw konsumenta? Poradźcie, bo chciałbym być
> przygotowany do rozmowy :)

Niestety nie wiem jak to się ma od strony prawnej, ale z doświadczenia
wiem, ze w takich przypadkach sklepy dogadują się z klientem i coś razem
ustalają, czyli pewnie dostaniesz propozycję wymiany na lepszą płytę i
ewentualnie z małą dopłatą. Kumpel kupił kiedyś dysk 40GB, który mu padł i
już tego modelu nie było, zaproponowali mu dopłatę do 80 GB i chłopak miał
jeszcze jeden pad dysku, więc skończył na 120GB.

Kategorycznie nie zgadzaj się natomiast na wymianę bez dopłaty na jakiś
mniej wyposażony czy gorszy model płyty. Krzycz, gryź, groź podpaleniem
sklepu, ale się nie daj. :-)

-- 
AthloN XP 2400+ (2.0@2.4), Asus A7N8X-E Deluxe, 512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480, 
AOC 7Klr+, Modecom ISO-450@silenced, 
[---  Water Cooled CPU & GPU  ---]
Received on Thu Jan 13 22:45:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Jan 2005 - 22:51:23 MET