Re: Problem z nagrywarką

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 23:13:32 MET

Użytkownik ""Mr.Ówa"" <mrowa_usuntoraczej_@_totez_arbuzowa.2a.pl_tralala_>
napisał w wiadomości news:cs45rg$rk5$1@news2.ipartners.pl...
> Witam
>
> Mam problem z nagrywarką. Pełna płyta wypala mi się ponad 10 minut w
> porywach do 20. To raczej trochę za długo.
>
> Nagrywarka to LG GCE-8526B
> Bios 1.3

Mialem taki sam problem ze swoja nagrywarka i u mojej znajomej. Tu nie
chodzi o plytki i sama nagrywarke lecz o program jaki do niej uzywasz. U
mnie na nagrywarce LG GCE-8521B nagrywal ok 20min plytke a teraz nagrywa ok
3 min. Druga sprawa ze moze ustawiles predkosc na 4x i dlatego ci tak
nagrywa wolno.

Rada moja jest taka sprawdz predkosc zapisu i sprubuj zmienic przed
wypaleniem plytki lub sprawdz czy program do nagrywanie (np nero) dobrze ci
wykrywa nagrywarke. NIe kazde najnowsze oprogramowanie musi byc lepsze. U
mnie musialem wgrać starsza wersje nero wersja 6.0.0.19 i dopiero wtedy
zaczela mi nagrywac jak powinna.

powodzenia