karta tv WinFast Tv2000XP - kilka pytan

Autor: eScalaDe <djozon_at_beztego.poczta.fm>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 23:18:29 MET

witam, kupilem owa karte, mam kilka pytan.
Podlaczylem karte do zwyklej antetny, powinienem miec dostepne kanaly:
TVP1,TVP2,TVP3,POLSAT,TVN,TV4,TV PULS. Niestety nie jest tak jakby mi
sie wydawalo.
W miare dobrze odbieram TVP1, TV PULS - obraz tragiczny do tego szum,
TVN - obraz tragiczny do tego szum, aczkolwiek przebija sie przez szum
oryginalny dzwiek - jak to dostroic? TVP2 - w porzadku, TV4 - obraz zle,
dzwiek jak w TVN, po chwili "zaskakuje" i nie ma szumow, ale obraz zle.
TVP3 - w porzadku, POLSAT - obraz troche sniezy (poziome niebiesko-czerwone
paski),
W ustawieniach karty kraj ustawilem na POLAND (PAL D), w innych nie
wszystkie
kanaly byly dostepne.
W jaki sposob podostrajac pozostale kanaly?
Mam WinXP + SP1, P4 1,7 GHz, DirectX 9, antena zwykla na dachu, w zwyklym
telewizorze
odbior bez zadnych zaklocen.

dzieki za pomoc!

ps. jak nagrywam obraz...to nie mam dzwieku :(

--
::: pozdrowienia :::
-=  eScalaDe  =-