Problem z nagrywarką

Autor: Mr.Ówa <mrowa_usuntoraczej__at__totez_arbuzowa.2a.pl_tralala_>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 22:46:20 MET

Witam

Mam problem z nagrywarką. Pełna płyta wypala mi się ponad 10 minut w
porywach do 20. To raczej trochę za długo.

Nagrywarka to LG GCE-8526B
Bios 1.3

Mój komp to:
Athlon 1800+
256 Ram
2 Dyski leciwe dość - Samsung 14 GB i Seagate 8 GB
Win XP

Nagrywarka jest jako master na drugim kontrolerze. Niestety jest na nim
też DVD - w sumie mam 4 urządzenia i LG nie może być samo na
kontrolerze. UDMA z tego co mi wypisuje komp jest włączone.

Sądzę że problem nie leży w samej nagrywarce - wcześniej miałem Philipsa
który równie wolno działał - jednak zepsuł mi się (zaczął wypalać płyty
tylko z błędami) i mi wymienili na LG (nie mieli akurat Philipsa).

Używam teraz płytek Verbatima (Super AZO HG) - na Philipsie sprawdzałem
ze 4 rodzaje CD i ze wszystkimi było podobnie.

Czy coś mi poradzicie?

Pozdrawiam

--
Mr.Ówa
"Miej świadomość, możesz robić co chcesz