Re: Problem z nagrywarką

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 00:01:14 MET

> Mialem taki sam problem ze swoja nagrywarka i u mojej znajomej. Tu nie
> chodzi o plytki i sama nagrywarke lecz o program jaki do niej uzywasz. U
> mnie na nagrywarce LG GCE-8521B nagrywal ok 20min plytke a teraz nagrywa
ok
> 3 min. Druga sprawa ze moze ustawiles predkosc na 4x i dlatego ci tak
> nagrywa wolno.

To nie wina predkosci, ale program...
To moze byc to.

> Rada moja jest taka sprawdz predkosc zapisu i sprubuj zmienic przed
> wypaleniem plytki lub sprawdz czy program do nagrywanie (np nero) dobrze
ci
> wykrywa nagrywarke. NIe kazde najnowsze oprogramowanie musi byc lepsze.
> mnie musialem wgrać starsza wersje nero wersja 6.0.0.19 i dopiero wtedy
> zaczela mi nagrywac jak powinna.

Trzeb sprawdzic oprogramowanie.

Za to dziwi mnie jedna rzecz - czyzby nero 5.0 wywalo sie na obu
nagrywarkach?...

Ale to mozliwe - bo jest stare i byc moze zadnej z dwoch nie potrafilo
wykryc poprawnie...

A czemu sie tak spoufalam z autorem pytania?
Bo przeprowadzilismy niekrotka dyskusje na GG i rozwazylismy wszystko
lacznie ze zmiana tasm przelaczen PIO/UDMA, ale nikt nie pomyslal, ze
faktycznie nero moze byc stare ;-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055