Re: Upgrade częśćiowo zrobiony

Autor: <Luk_at_s>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 09:53:53 MET

> Obudowa nie jest "presot ready" i chyba cos zle zalozone. Zakladam ze
> zeskrobales ta "paste" z boxowego wentyla i uzyles czegos innego. Sprawdz
> czy radiator jest cieply. Przy 70 stpniach powinien parzyc. Jezeli nie
> parzy, to jest zle zalozony.

Faktycznie nie parzy ale dziś zakładam ZALMANA 7000B CU z przejściówka
Pasty nie skrobałem. zostawiłem oryginalna, ale posmaruje przy wymianie na
Zalmana tą co dostarczona jest z wiatraczkiem Zalman

> Racja, mialo byc lepiej, ale cos zje....li. Montuje sie to fatalnie.

Wyieniam na Zalmana więc bedzie bez zatrzasków ;-)

> Chyba tak, ale co do wydajnosci to sie nie zdziw, bedzie szybciej w DX9.0c
> troszke w 9.0b
> ale niewiele mysle ze nie wiecen niz 15-20% MAX
Za jakieś dwa miesiące sprzedam tego GF 6600GT i wymienie na firme ATI
X800XL na PCIE bo na dzień dzisiejszy są tylko wersje XT za drogie