Czy sami idioci w parlamencie i na grupach ????

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 09:55:50 MET

Witam :)
Kieruje to do Wszystkich!!!!!!!
Wiem że w parlamencie naszym to kupa idiotów i ludzi dbających tylko o
siebie :(((
Ale czy TU także musi tak być ????
Czy nie można zrozumieć ludzi co szukają pomocy, a nie wiedzą gdzie jej
szukać ??
Drażnią mnie tematy w stylu: "zmień CODEGENA", "a zasilacz maszw
porządku?;P" ....itd....itp....
Czy nie można wpisać NTG i dać mu czlowiekowi spokój (ewentualnie podając mu
odpowiednią grupę??).
Czy może nawet pomóc choć to grupa nie w tym temacie!!!
Sądziłem że ludzie zajmujący się komputerami to osoby z jakimś minimalnym
zasobem inteligencji i obycia w świecie ( jeśli nie w pojęciu geograficznym
to choć internetowym i technicznym).
LUDZIE troszkę wyrozumiałości i grzeczności dla innych !!!!!.... bo sami
chyba też tego wobec siebie oczekujecie.
Dlaczego Ta grupa ma być omijana .... wszedł zapytał dobrze w temacie to OK,
źle nie ten temat to dać mu NTG i po sprawie.....
Ale może to mój tok myślenia jest do dupy.....
Pozdrawiam i zostawiam z przemyśleniami......