Re: Upgrade częśćiowo zrobiony - brak hibernacji

Autor: <Luk_at_s>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 09:59:45 MET

Mam jeszcze następujący problem (przy WINXP PRO SP2PL) otóż nie widzę
zakładki hibernacji i zaawansowane.
Opcje w biosie ACPI wszystko powłączne. Procesor widoczyny w menadżer
urządeń jako wieloprocesorowy zgodny z ACPI. Przesukałem archiwum w google i
nie znalazłem za bardzo odpowiedzi oprócz tego że trzeba by było
przeinstalować system i miec powłączane w Biosie ACPI - to mam ale niektóre
z opcji ACPI włączyłem dopiero po instalacji windowsa czy musze znowu
przeinstalować windowsa. Czy istnieją jakieś triki (rejestr ) do włączenie
zakładki hibernacja i opcji wstrzymania systemu ??