Re: Upgrade częśćiowo zrobiony

Autor: ZenoN <zemfler_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 23:22:19 MET

Luk@s wrote:
> 1. Czy te wiatraki BOX muszą tak wyć ?? Na szczęście w poniedziałek
> bedzie cisza bo zamontuje zalmana 7000BCU.

Nie musza, ale potrzebna obudowa ze specjalna tuba, "prescot ready", wtedy
jest zdecydowanie ciszej i chlodniej. Hehe ponad 110W, to trzeba jakos
chlodzic. AMD rulez.

> 2. Czy konieczna jest przejściówka do zasilacza z Pin20 na Pin24 i co
> ona daje ??Bo obecnie podłączyłem zasilacz na płyte w pierwsze 20
> pinów.

Nie jest konieczna, zajrzyj do manuala od plyty.

> 3. Procesor na wiatraku BOXowym grzeje się miłosiernie tzn w
> spoczynku 55-60 w stresie 60-75 odczyty z windowsa ASUSEM PC PROBE.

Obudowa nie jest "presot ready" i chyba cos zle zalozone. Zakladam ze
zeskrobales ta "paste" z boxowego wentyla i uzyles czegos innego. Sprawdz
czy radiator jest cieply. Przy 70 stpniach powinien parzyc. Jezeli nie
parzy, to jest zle zalozony.

> 5. Kolejne moje wrażenie to dotyczące mocowania oryginalnego wiatraka
> do tych LGA 775 - to jakaś paranoja, badziew nie z tej ziemi.

Racja, mialo byc lepiej, ale cos zje....li. Montuje sie to fatalnie.

> Wydaje mi się że się opłacało.

Chyba tak, ale co do wydajnosci to sie nie zdziw, bedzie szybciej w DX9.0c i
troszke w 9.0b
ale niewiele mysle ze nie wiecen niz 15-20% MAX

> 8. Więcej wrażeń mogę opisać jak będę miał grafe, założe zalmana na
> proca i wyposaże obudowe w dwa ciche wiatraczki.

Napisz . Sam jestem ciekaw ile zyskales. Ja tez planuje zmiane sprzetu,
ale na AMD64 939 i Nforce4. Jakos Intel do mnie nie przemawia.

--
pozdrowka  ZenoN
ABIT NF7-S / Athlon2000XP @ 2260Mhz / 1GB / R9800SE @ 9800PRO / FLY