niby proste a jednak zakręcone

Autor: Czaszek <czaszek_at_NOSPAMtenbit.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 09:46:28 MET

Witam, che zrobić bardzo prostą rzecz :) mianowicie chce podłączyć TV i
wieże do komputera (wieża i TV oddalone od komputera o jakieś 5m) Sprzęt
jakim dysponuje to Audigy 1 i Ati 9500PRO. Nie chciałbym za każdym razem
przepinać głośników chcac obejżeć film na TV. Moge wykorzystać do tego drugą
karte muzyczną ( wbudowaną w płyte) i to jest to prostsze rozwiązanie. Ale
na wieży mam wejście optyczne a w karcie dźw. coś takiego jak SPDIF.
I tu pierwsze moje pytanie. Gdzie moge kupić takiego śledzia co bym mógł
podpiąc wyjście optyczne do karty i czy przesyłanie takiego sygnału na
odległośc 5m ma sens (straty jakości).

 Z przesyłaniem obrazu raczej nie będzie problemu ale z karty mam wyjście
S-video a do TV moge sie dostać albo przez euro albo przez chich'e - jest
jakaś róznica ??
Drugie pytanie jest takie , czy lepiej przesyłać obraz kabelkiem S-video i
dopiero przy TV przejść na np. Euro czy chnchem ?

--
pozdrawiam
Czaszek