Re: Czy sami idioci w parlamencie i na grupach ????

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 11:42:25 MET

INDYGO29 wrote:
> Czy nie można wpisać NTG i dać mu czlowiekowi spokój (ewentualnie podając mu
> odpowiednią grupę??).
jak "czlowiekowi" nie chcialo sie poszukac grupy to mi ma sie chciec? ;-)

> Sądziłem że ludzie zajmujący się komputerami to osoby z jakimś minimalnym
> zasobem inteligencji i obycia w świecie ( jeśli nie w pojęciu geograficznym
> to choć internetowym i technicznym).
roznie z tym bywa. pare lat temy kiedy dostemp do sieci mieli tylko
informatycy to mozna bylo na roznych grupach znalezc cos ciekawego.
teraz kazdemu wydaje sie ze sie zna na komputerze ;-) tak jak na
polityce. jak widzi sie co tydzien 2 "posty jaki dysk wybrac" i
odpowiedzi "ja mam samsunga i jest super" to odechciewa sie czytac. na
powazne pytania czesto nie ma odpowiedzi. sa tez odpowiedzi
wprowadzajace w blad o czym przekonalem sie osobiscie :-(

--
Maciek M.