Re: Asus P4GDC i P4 3,0GHz LGA

Autor: Tasior <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 01:50:46 MET

Sander wrote:
> A ten program jest tak napisany, że wykorzystuje 2 CPU ?
Znaczy wyswietla 100% a nie 50% wiec chyba tak :)

> Prime 95 obciąża w 100% CPU i RAM, ale jeżeli posiada się CPU z HT,
> to należy odpalić 2 takie programy. Bo jeden Prime 95 obciąża tylko 1
> CPU. Co i jak wszystko znajdziesz w dokumentacji do programu.
> POzatym jeżeli Twój progam coś tam liczy, to Prime to wcale nie
> przeszkadza, bo wykorzysta to, całą wolną moc CPU :)
> Czyli nie musisz wyłączać tego Twojego programu na czas testu,
> a test aby mieć pewność stabilności robi się w ciągu 24h.
> Jeżeli Prime w ciągu 24h nie zasygnalizuje Ci błedu,
> wtedy możesz dopiero mówić o *stabilności* CPU :)
Spoko zapuszczam Prime95 :)

> Ta temp. jest zbyt niska IMHO. Mój CPU wydziela prawie 100W
> a temp. w stress mam 72-74°C , a Ty na boxowym coolerze zaledwie
> 61-62°C. Być może czujnik podaje Ci zaniżoną temp., ale mogę się
> mylić.
Wiesz mialem Pescotta @ Abit IC7 i faktycznie grzal sie do 75C.
Ten LGA 775 na ASUsie ma te 8-10C.

> Sądzę że to wina zbyt małego napięcia,
> lub ustawienia w BIOS'ie odpowiedzialne za temp.
Co do ustawien w biosie to watpie bo wiesz w trakcie restartu to akurat
procek jest idle i stygnie :)
A co do napiecia testne :)

--
Tasior