Re: Asus P4GDC i P4 3,0GHz LGA

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 14:34:39 MET

"Tasior" <tasiorsa@poczta.fm> w news:crv7t5$9s8$1@news.onet.pl napisał(a):

> Znaczy wyswietla 100% a nie 50% wiec chyba tak :)

W managerze urządzeń masz 2 x 50% bo masz chyba WinXP ?

> Spoko zapuszczam Prime95 :)

Stwórz sobie plik BAT np. "Prime95.bat" a w nim wpis:
PRIME95.EXE -A1
I uruchom Prime.exe i ten BAT.

> Wiesz mialem Pescotta @ Abit IC7 i faktycznie grzal sie do 75C.
> Ten LGA 775 na ASUsie ma te 8-10C.

Ja na boxowym coolerze nie mogłem podkręcić więcej niż 200MHz,
boxowy kompletnie nie nadaje się do overclockingu.

> Co do ustawien w biosie to watpie bo wiesz w trakcie restartu to akurat
> procek jest idle i stygnie :)
> A co do napiecia testne :)

Pamiętaj tylko, że dla Twojego CPU 1.55V to max. które możesz dać.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000