Re: kX Project i AC3

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 00:46:21 MET

Użytkownik "Puszka" <puszka78wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:crum8b$rd9$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> mam pewien problem
> Po reinstalce systemu postanowiłem zainstalowac sterowniki do mojego SB
Liva
> kX Project (Wersja: 5, 10, 00, 3537 - debug) Niestety mam problem z
filmami
> w AC3. W testach wszystkie głośniki działaja a tyczasem w filmach nie
działa
> głośnik centralny - czyli brak dialogów.
> Podobno kX Project ma wbudowany dekoder AC3 ale probowałem tez innych
> kodeków i za każdym razem było to samo.
> Jakie musze mieć ustawienia w Managerze kX aby odtworzyc AC3??

Kiedyś zainstalowałem kX.... Badziewo jakich mało.
Takich programistów to powinni wieszać.

Oryginalne sterowniki Creative, jeszcze gorzej...
Ogólnie to nie mam czasu na studiowanie przetwarzania dźwięku,
domyślania się co włączyć/ przełączyć/ odłączyć / ustawić,
jak ustawić ACPI czy w ogóle je wyłączyć, można też spróbować
przeinstalować system etc. etc... Pomysłów na zmuszenie karty
SB Live digital do pracy było tysiące...
Ostatecznie kartę, piep....nąłem o ścianę i mam święty spokój....
bo używam tego co dostałem za darmo wraz z płytą główną
i działa mi bez zarzutu....

ax