Re: Monitor LCD 17`

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 00:33:35 MET

> no patrz, a ja mam właśnie 710N i jestem happy :-)

Nie chodzi o to, że Ty jesteś happy, ale o to, że ktoś może nie być.
Szczególnie, jeśli popatrzył na lepsze. W sklepach na wystawach, częściej
spotyka się tanie LCD, siłą rzeczy stąd się biorą "zadowoleni" uzytkownicy
różnych wynalazków, którzy nigdy w życiu nie mieli do czynienia z dobrym
monitorem.

Nie bierz tego do siebie, ale taka jest statystyczna smutna prawda.

--
Tomasz Jurgielewicz
Pena oferta NEC-Mitsubishi, Eizo, Iiyama