kX Project i AC3

Autor: Puszka <puszka78wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 20:49:25 MET

Witam
mam pewien problem
Po reinstalce systemu postanowiłem zainstalowac sterowniki do mojego SB Liva
kX Project (Wersja: 5, 10, 00, 3537 - debug) Niestety mam problem z filmami
w AC3. W testach wszystkie głośniki działaja a tyczasem w filmach nie działa
głośnik centralny - czyli brak dialogów.
Podobno kX Project ma wbudowany dekoder AC3 ale probowałem tez innych
kodeków i za każdym razem było to samo.
Jakie musze mieć ustawienia w Managerze kX aby odtworzyc AC3??
Pozdrawiam
Puszka