Re: Radeony

Autor: Pomysłowy Kazio <poprosze.spam_at_na.to.konto>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 18:02:44 MET

Michal Bien wrote:
> [...]

Przez wiele lat parametr MT/s był wyznacznikiem skalowalności GPU do
szybkiego proca
przy starszych grach, zarówno jak przy nowszych (hl2, farcry po
ograniczeniu bajerów z DX9)
może sie okazać r200 ( 250-275 MHz)
przy_2_krotnie_większym_multiteksturowaniu
jest w stanie skutecznie konkurować z "kastratem" rv350 (400-500 MHz)
trzymając sie dzielnie na końcu stawki wszelkiej maści Radeonów 9550 (XT, SE
itp)

Jednak w_specyficznych_warunkach_ które w życiu codziennym
zwykłego gracza nazywamy "low_detal"
BTW za rok to sie stanie z obiema tymi kartami -
Radeon 8500 ze swoim MT/s=od 2000 do 2200 w stosunku
do Radeona 9550 z MT/s=od 1300 do 1600
może okazać sie szybszy;/

Pozdrawiam
Kazio

ps. czestotliości pamięci sie nie czepiłem bo ona bywa różna
nawet w kolejnych partiach, tych samych produktów