Re: PIII 933 vs celeron 1 GHz

Autor: bigOS <gilboy_at_california.com>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 18:05:00 MET

> No to przy FSB 133MHz i dzielniku 2/3 dla AGP,
> masz 100MHz i nie wiem czy Ci to grafa wytrzymie.

a ja zawsze myslalem ze 89 mhz

> Moja stara RivaTNT wytrzymywała i 105MHz, ale GF2Ti już 83 nie dałał rady.

z tym bywalo roznie ale przeciez karte mozna przetestowac ustawiajac agp 1/1
i magistrale 90 mhz a potem 100 mhz, moj asus V6800 (gf256ddr) wytrzymywal
114 mhz (!!!)

> Kupowanie CPU na FSB 133MHz dla płyty na BX'ie to nie najlepszy pomysł,
> o overclocing'u nie wspomnę ...

fsb 133 mhz na bxie jest jak najbardziej sensowne

w zasadzie do 150 mhz mozna spokojnie probowac, tyle ze jak doswiadczenie
pokazuje malo ktora plyta na bxie podkrecona do takiej czestotliwosci dziala
do dzisiaj (wiekszosc padlo)powyzej 150 mhz w gre wchodzi tylko solano i815